CHECK OUT OUR GUESTBOOK!!!!

HAPPY BIRTHDAY!!! HAPPY BIRTHDAY!!!

Tuesday, May 13, 2008

EID MUBARAK 2007... @ PUAN AZLINA'S....

korang2.... seriously... aku dah bercampur aduk dah... heeee... aku tak dpt berpikir ngan baik... aku dah terupload dlu gmbr raye... pastuh gmbr bukak pose... aiyaakkkk!!!!... wa sulah pening!!!... cm ner nie... adesss!!!.... korg tak ksah kan... erm... lantak lah... korang kesah pon aku pedulik ape kan... aku dah terupload... nak wat cam ner.... gmbr nie kat umah puan azlina...time raye... 27.1o.2oo7... tak bape sure bout the date... but azmir tulis dlm pendrive cam tuh lah kan... hakhak... aku ikut kan aje... ramai gak yang gi time nie... dlm 3 keta kot... tul ke azmir??? erm... yang aku tau.... aku bawak keta aku lah kan... shah bawak keta dier... erm... reza bawak ker??

kiteorg gi umah puan azlina lepas maghrib kot... ingat2 lupe lak... adoooiiii aaaiiii....!!! puan azlina ngan hubby dier mmg sporting sesgt... siap masak kan kiteorg makanan yang best2... banyak lak tuh... tanx puan... tq soooo mucccchhh.... kiteorg have fun sgt kat umah puan... ade yang mkn kat pondok kecik tuh kan... umah puan azlina cantik sgt kan... tahun nie raye.. kiteorg akan dtg lagi... insyallah....(tak tau malu tul..!!!).... aku nak upload gmbr bdak laki gi bukak pose plak... chow!!!... ~{miss farah}~

baha... ngan artis celup... yang tak glamer tuh... hakhak...

beramai2... ngan puan azlina...



whut's wrong with dis pitcha?? erm... lantak lah .. nmpak unique jek..

kat luar umah puan...

makan time!!!!...




reza ngan epul..

boyssssss....







astaga.... hihi


No comments: